Užsakymo būseną x
Atsijungti

5205898552058985

Dažniausiai Užduodami Klausimai

Klausimai apie užsakymą

Klausimai apie prekių grąžinimą

Ką man daryti, jeigu pristatyta padanga turi defektą?

Ką man daryti, jeigu pristatyta padanga turi defektą?

Jei pristatyta prekė turi defektą ar yra kitaip pažeista, nepasibaigus prekės garantiniam laikotarpiui galite pareikšti pretenzijas. Mūsų prekėms prekių garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai, pradedant pirma pristatymo diena.

Susisiekite su mūsų klientų servisu: reifendirekt-lt@delti.com, arba linija 52 05 89 85. Iš mūsų gausite prekių grąžinimo formuliarą. Pilnai užpildykite, pasirašykite ir atsiųskite mums.

Prekės, dėl kurių pareikštos pretenzijos bus nusiųstos patikrinimui.

Nuoroda: Prašome nesiųsti prekių į mūsų būstinę Hanoveryje, nes ten padangos nepriimamos.
Jei turite pretenzijų dėl sumontuotų padangų, prašome kreiptis į montavimo centrą.