Dažniausiai Užduodami Klausimai

  1. Galioja interneto parduotuvėje tokios pat taisyklės, kaip ir tikroje parduotuvėje?
  2. Ką man daryti, jeigu pristatyta padanga turi defektą?
  1. Galioja interneto parduotuvėje tokios pat taisyklės, kaip ir tikroje parduotuvėje?

    ReifenDirekt yra internetinė padangų parduotuvė Delticom AG, kuri randasi Hanoverije. Jūs turite 7 dienų apmąstymo, jeigu jūs to pageidaujate ir pasirinkote šitą opciją užsakymo metu. Jūs taip pat galite grąžinti padangas 30 dienų laikotarpyje, su sąlyga, kad padangos nebuvo naudotos arba užmonuotos. Jeigu jūs gavote sugadintas padangas, arba jos yra su defektu, jūs turite teise grąžinti jas atgal. Taip pat jūs galite 14 dienų laikotarpyje anulioti pirkimo sutartį.



  2. Ką man daryti, jeigu pristatyta padanga turi defektą?

    Jei pristatyta prekė turi defektą ar yra kitaip pažeista, nepasibaigus prekės garantiniam laikotarpiui galite pareikšti pretenzijas. Mūsų prekėms prekių garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai, pradedant pirma pristatymo diena.

    Susisiekite su mūsų klientų servisu: reifendirekt-lt@delti.com, faksu 00370 52 14 05 33 arba linija 00370 52 05 89 85. Iš mūsų gausite prekių grąžinimo formuliarą. Pilnai užpildykite, pasirašykite ir atsiųskite mums.

    Prekės, dėl kurių pareikštos pretenzijos bus nusiųstos patikrinimui.

    Nuoroda: Prašome nesiųsti prekių į mūsų būstinę Hanoveryje, nes ten padangos nepriimamos.
    Jei turite pretenzijų dėl sumontuotų padangų, prašome kreiptis į montavimo centrą.