Dažniausiai Užduodami Klausimai

  1. Ar aš galiu pakeisti pristatymo adresą jau po užsakymo išsiuntimo?
  2. Ar aš galiu pats pasiimti padagas iš Hanoverio? 
  3. Ar aš galiu perkelti pristatymo terminą?
  4. Ar jūs galite pristatyti prekes į kitas šalis?
  5. Ar jūs galite pristatyti prekes kitu negu mano namų adresu?
  6. Kaip aš galiu sužinoti tikslų pristatymo laiką? 
  7. Kaip aš gausiu mano padangas?
  8. Kaip jūs pristatote prekes ir kas atsitiks, jeigu manes nebus namuose?
  9. Kas bus, jeigu paketų pristatymo servisas nepristatė prekių? Ar aš gausiu kitas padangas?
  10. Kas bus, jeigu prekių pristatymas truks ilgiau, negu sutarta?
  11. Kas pristatys prekes? 
  1. Ar aš galiu pakeisti pristatymo adresą jau po užsakymo išsiuntimo?

    Jeigu jūs norite pakeisti pristatymo adresą po užsakymo išsiuntymo, prašome kreiptis į mus. Paketų pristatymo servisas neturi teisės keisti pristatymo adreso. Prašome pranešti mums apie tai elektroniniu laišku adresu reifendirekt-lt@delti.com - ten jumis pasirupins.



  2. Ar aš galiu pats pasiimti padagas iš Hanoverio? 

    Dėja ne, nes mes pristatome padangas iš mūsų sandelių, kurie yra ne Hanoveryje.



  3. Ar aš galiu perkelti pristatymo terminą?

    Jeigu padangos jau esą pakeliui pas jus, mes dėja negalime perkelti pristatymo termino, nes paketų pristatymo servisas prekių pristatymą planuoja nepriklausomai nuo mūsų. (Prašome patikrinti, ar yra galimybė, kad kas nors kitas, pav. kaimynas, galėtų priimti prekes). Tuo atveju, kai paketų pristatymo servisas nieko nesuras namuose, jūs gausite žinią su nauju pristatymo terminu ir kontaktinio telefono numeriu.



  4. Ar jūs galite pristatyti prekes į kitas šalis?

    Mes galime pristatyti prekes taip pat į kitas šalis. Užsenio prekių pristatymo apžvalgą jūs surasite čia. Jeigu jūs norite užsakyti daugiau, negu 10 padangų, mes galime padaryti pristatymo kaštų nuolaidą. Tokiu atveju prašome atsiųsti mums el. laišką adresu reifendirekt-lt@delti.com .



  5. Ar jūs galite pristatyti prekes kitu negu mano namų adresu?

    Mes pristatome bet kurio adresu Lietuvoje: tiesiai pas jus, jūsų pasirinktu kitu adresu arba vienam iš mūsų montavimo partnerių.



  6. Kaip aš galiu sužinoti tikslų pristatymo laiką? 

    Kai jūsų užsakytos prekės paliks mūsų sandelį, jūs gausite el. laišką, iš kurio jūs sužinosite numatytą pristatymo laiką. Dėja, mes nagalime pranešti tikslaus pristatymo laiko, nes prekes pristato paketų pristatymo servisai DPD ir GLS .  



  7. Kaip aš gausiu mano padangas?

    Prekių užsakymo metu jūs turite nurodyti prekių pristatymo adresą. Čia jūs turite galimybę nurodyti skirtingus adresus , vienu adresu jus gausite prekes, o kitu - sąskaitą už jas. Jeigu jūs negalite arba nenorite gauti prekių savo gyvenamu adresu, mes pristatysime jas kitu adresu (prekių pristatymo adresu). Ir šituo atveju mes pristatysime sąskaitą jūsų sąskaitos pristatymo/namų adresu. Jūs galite pasirinkti bet kurį prekių pristatymo adresą, pav. jūsų autoserviso, vieno iš mūsų montavimo partnerių, degalinę ir pan. Kainos yra jau su siuntimo kaštais ir šita paslauga jums nieko nekainuoja.



  8. Kaip jūs pristatote prekes ir kas atsitiks, jeigu manes nebus namuose?

    Mūsų prekes pristato firmos DPD ir GLS. Tuo atveju, jeigu jūsų nebus namuose, vairuotojai bandys pristatyti jūsų užsakymą pav. pas kaiminus. Jeigu to nepasiseks, vairuotojas paliks jums lapelį su pranešimu, kad jis bandė pristatyti prekes. Tada jus galite susisiekti tiesiai su paketu pristatymo firmą.



  9. Kas bus, jeigu paketų pristatymo servisas nepristatė prekių? Ar aš gausiu kitas padangas?

    Jeigu paketų pristatymo servisas nepristatė prekių, jūs gausite savaime suprantamai kitas padangas. Prašome pranešti mums apie tai nurodant jūsų užsakymo numerį (RD-Nr.) el. laišku adresu reifendirekt-lt@delti.com arba telefonu 00370 – 52058985.



  10. Kas bus, jeigu prekių pristatymas truks ilgiau, negu sutarta?

    Jeigu dėl gamintojų prekių pristatymo sunkumų jūsų užsakytų padangų pristatymas truks ilgiau, negu sutarta, mes pranešime jums apie tai ir pasiūlysime turimų alternativų.



  11. Kas pristatys prekes? 

    Mūsų prekes pristatančios firmos yra Vokietijos paketų servisas Deutscher Paketdienst (DPD) ir General Logistics Systems (GLS) .



x