Dažniausiai Užduodami Klausimai

  1. Ar yra jūsų padangos naujos?
  2. Ar yra pilnai atnaujintos padangos senos? 
  3. Kada padangos sprogsta?
  4. Kaip aš galiu atpažinti padangas, kurios daro mažai triukšmo? 
  5. Kaip aš galiu sužinoti, kiek laiko padanga buvo naudojama? 
  6. Kaip ilgai laikosi padanga? 
  7. Kaip reikia sandeliuoti padangas? 
  8. Kas ir kur gamina jūsų siūlomas padangas? 
  9. Koks yra leidžamas minimalus protektoriaus gylis? 
  1. Ar yra jūsų padangos naujos?

    Taip. Mes siūlome tik padangas, kurios dar gaminamos. Mes neparduodame senų padangų iš sandelio likučių. Jūs galite būti tikri, kad mūsų padangos nėra senesnes, kaip 2 metų. DOT-ženklo pagalba jūs galite nustatyti gamybos savaitę ir metus. Prašome atkreipti dėmesį, kad profesionalaus sandeliavimo metu pagerėja tam tikros padangų medžiagos savybės, nes padanga gali šiek tiek sukietėti po gaminimo prieš jos naudojimą ant kelio.

     

     

     

  2. Ar yra pilnai atnaujintos padangos senos? 

    Po padangų atnaujinimo yra labai sunku nustatyti padangos amžių, todėl šitą informaciją jūs galite gauti iš padangų pardavėjo arba vulkanizavimo verslininką. Pilnai atnaujinta padanga laikosi, kaip ir nauja, maksimaliai 10 metų, amžius pradadamas skaičiuoti nuo atnaujinimo datos. Jūsų informacijai: pilnai atnaujintai padangai galioja ta pati gamintojo garantija, kaip ir naujai padangai.  



  3. Kada padangos sprogsta?

    Atsakyti į šitą klausimą yra nepaprasta.
    Dažniausios priežastys yra:
    A) Važiavimas su nepakankamu oro spaudimu arba sunkiu kroviniu: Važiuojant ilgesnį laiką padangos medžiaga perkaita ir tam tikros padangos dalys nebegali išlaikyti krovio. Tai pasireiškia tuo, pav. kad atsiskiria padangos paviršius arba ji sprogsta.
    B) Kliūčių pervažiavimas (pav. aukštesni trotuaro bordiūrai): ant padangos veikiančios jiegos gali pažeisti ją, šitie pažeidimai gali būti matomi, kaip pav. gumbai arba plyčiai, arba nematomi, jeigu jie atsirado vidinėje padangos pusėje. Kaip rezultatas gali kaip ir A) atsiskirti padangos paviršius arba padanga gali sprogti. Bendrai galima pasakyti, kad padanga sprogsta, jeigu ant jos veikiančios jiegos sunaikina jos esminį stabilumą.



  4. Kaip aš galiu atpažinti padangas, kurios daro mažai triukšmo? 

    Ant vidinių ir išorinių padangos sienelių yra pavieniai gunimiai blokai. Jeigu jie yra simetriškai paskirstyti ir protektoriaus raštas iš šonų nepasiekia vidurio, šitos padangos sukelia mažai triukšmo. Dėl specialaus protektorio ir medžiagos (minkštesnis gumos mišinis) susidaro optimalus padangos sukimosi pasipriešinimas ant kelio dangos ir triukšmas bei benzino sunaudojimas sumažėja.



  5. Kaip aš galiu sužinoti, kiek laiko padanga buvo naudojama? 

    Nustatyti padangos naudojimo laiką yra sunku, nes padangos sudevėjimas priklauso nuo daugelio faktorių, pav. transporto priemonės svorio, kelio dangos ir vairuotojo vairavimo stiliaus.



  6. Kaip ilgai laikosi padanga? 

    Paprastai padangos laikosi dešimt metų. Padangos, kurios yra profesionaliai sandėliuojamos, laikomos naujomis, jeigu jos buvo sandeliuotos ne daugiau, kaip penkis metus. Padangos sensta dėl fizinių ir cheminių procesų. Tai irgi galioja nenaudotoms arba mažai naudotoms padangoms. Senėjimo procesui sulėtinti padangų gamintojai prideda į gumos mišinius medžiagas, kurios sutrikdo chemines reakcijas su deguoniu ir ozonu. Todėl netgi keletą metų profesionaliai sandeliuotos padangos išsaugoja savo savybes. Svarbus kriterijus yra taip pat padangų naudojimo laikas. Važiuojant maždaug 44.000 km per metus vasarinės padangos laikosi apie 3,5 metų, žieminės maksimaliai 7 metus (su sąlyga, kad jos yra naudojamos tik žiema).  



  7. Kaip reikia sandeliuoti padangas? 

    Padangas reikia sandelioti pastačius, ratus gulint. Padangų sandeliavimui tinka tamsios, vėsios ir sausios patalpos. Labai svarbu, kad sandeliavimo metu ant padangų nepatektų benzinas, tepalas arba alyva.  



  8. Kas ir kur gamina jūsų siūlomas padangas? 

    Mes gauname mūsų siūlomas padangas tiesiai iš vokiškų gamintojų. Dėl žemesnių gamybos kainų už Vokietijos ribų mes negalime garantuoti, kad padangos buvo pagamintos Vokietijoje, bet visos padangos atitinka Europos standartui. Padangos, kurios parduodamos Europos Sąjungoje turi atitikti šitam standartui ir yra ant šono sienelės pažymėtos raidėmis "E" arba "e".



  9. Koks yra leidžamas minimalus protektoriaus gylis? 

    Jau jeigu protektorius turi 4 mm protektoriaus gylį, sumažėja padangos sukibimas su kelio danga, ypač ant šlapio kelio. Padangos gali prarasti kontaktą su keliu ir tada jūs negalite stabdyti arba daryti posukių. Dėl to mes patariame jums nelaukti, kol protektoriaus raštas susidevės iki minimalaus leidžiamo 1,6 mm gylio. Vasarinės padangos turėtų būti atnaujintos turint nuo 2 iki 2,5 mm protektoriaus gylį, žieminės - jau 4 mm. Protektoriaus gylis yra matojamas giliausiame griovelio taške, pakilimai ir sustiprinimai ant bėgiamojo paviršiaus neturi jokios reikšmės matojant protektoriaus gylį. Ant padangos šono jūs galite pamatyti keletą "TWI" -ženklų (galimas ir kitas žymėjimas). Jeigu jūs sieksite rodykle, jūs galite pamatyti, kad protektoriaus raštas nėra gilus. Priežastis: jeigu padangos protektoriaus raštas yra susidevėjes daugiau, negu yra leidžiama (1,6 mm), šitos vietos yra gerai matomos ant padangos paviršiaus ir rodo, kad susidevėjimo riba yra pasiekta. Mes patariame jums nenaudoti padangų su sudevėtu protektoriumi, nes tai yra pavojinga jums ir kitiems kelių eismo dalyviams!